MÜÜGITINGIMUSED


Müügitingimused

Maakoda Grupp OÜ e-poe müügitingimused

Kehtib alates 22.08.2024

1. ÜLDSÄTTED

1.1 Käesolevad Maakoda Grupp OÜ e-poe (edaspidi: Maakoda e-pood) müügitingimused (edaspidi: tingimused) kehtivad Maakoda internetiaadressilt www.maakoda.ee kaupade ostmisel. Kaupade müüja on Maakoda Grupp OÜ (edaspidi: müüja), aadress Järve 2-25 Roela, 46602, registrikood 16966443, tel 57817093, e-posti aadress info@maakoda.ee. Tingimustega reguleeritakse õigussuhteid, mis tekivad müüja ja Maakoda toodete ostja (edaspidi: klient) vahel.

1.2. Müüjal on igal ajal õigus ühepoolselt tingimusi muuta ja täiendada, avaldades uued tingimused internetiaadressil www.maakoda.ee. Tingimuste avaldamisega loetakse tingimused jõustunuks. Kui klient esitab tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohalduvad tellimuse esitamise ajal kehtinud tingimused.

1.3. Kliendil on võimalik enne tellimuse esitamist tingimused salvestada ja printida.

1.4. Tellimuse kinnitamisega nõustub klient tingimustes sätestatuga.

1.5. Maakoda veebikeskkonnas olevate toodete piltidel on illustreeriv tähendus.

1.6. Maakoda klienditoe kontaktandmed on: e-post info@maakoda.ee, tel 57817093. Maakoda klienditugi töötab E–P kl 9–18.

2. TELLIMUSE ESITAMINE

2.2. Klient valib Maakoda e-poest välja soovitud toote/tooted ja lisab tellimusse.

2.3. Klient valib tellimuse üleandmise viisi ja koha (tingimuste punkt 4).

2.4. Klient kinnitab tellimuse ja tasub kogu tellimuse eest müüja poolt pakutud maksekeskkondades. Klient kontrollib enne tasumist, et tellimuses kajastatud tooted, kogused ja hinnad vastavad kliendi tegelikule soovile.

2.5. Pärast pangalingiga tasumist tuleb kliendil vajutada nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

2.6. Tellimuse ja makse kättesaamise kohta saadab müüja kliendile automaatse e-kirja. Müüja alustab tellimuse menetlemist tingimusel, et klient on tellimuse kinnitanud ja tasunud kogu tellimuse eest.

2.7. Pärast tellimuse eest tasumist saadetakse kliendile e-posti teel arve-saateleht, millega müüja kinnitab, et on ostja tellimuse vastu võtnud ning millega loetakse müüja ja ostja vahel müügileping sõlmituks. Kui arve-saatelehel esineb vigu (mittesoovitud kaubad, kogused vmt), tuleb kohe ühendust võtta klienditeenindusega e-posti või telefoni teel.

2.8. Müüjal on õigus määrata toodetele vähim ja suurim kaal/kogus, mida kliendil on võimalik tellida.

2.9. Müüjal on õigus loobuda tellimuse täitma hakkamisest ja müügilepingu sõlmimisest, teavitades sellest klienti e-posti teel koos loobumise põhjusega ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 7 päeva jooksul teate saatmisest.

3. TOOTE HIND, MAKSEVÕIMALUSED

3.1. Toodete hinnad Maakoda e-poes on toodud eurodes ning sisaldab käibemaksu.

3.2. Toodetele kehtivad ostu tegemise hetkel Maakoda e-poes kuvatud hinnad. Juhul, kui müügihind on toote kättesaamise ajaks muutunud, jääb jõusse tellimuse vormistamise hetkel kehtinud hind.

3.3. Klient tasub tellimuse eest ettemaksuna täies ulatuses Maakoda e-poes näidatud viisidel. Tellimuse maksumusele võib lisanduda teenustasu vastavalt kliendi ja panga- või krediitkaardi väljastaja vahel sõlmitud lepingule. Tasumine toimub väljaspool Maakoda e-poe turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga ja krediitkaardiga tasumisel Montonio Finance UAB keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.

4. TELLIMUSE KÄTTESAAMINE

4.1. Tellimuse kättesaamise viisid kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

4.2. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist.

4.3. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

4.4. Toodete kontroll ja toodete kahjustumise või kadumise riski üleminek

4.4.1. Tellimuse kättesaamisel on kliendil kohustus kontrollida toodete vastavust arve-saatelehele.

4.4.2. Kui toodete kontrollimisel ilmneb, et toodete hulgas on mitte tellitud, defektseid, katkises pakendis tooteid, tuleb sellest koheselt teavitada müüja klienditeenindust.

4.4.3. Toodete kahjustumise või kadumise risk läheb üle kliendile kättesaamisest.

5. KLIENDI ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

5.1. Müüja töötleb kliendi poolt Maakoda e-poes sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-posti aadress) ainult tellimuse täitmiseks ning kauba kliendile kohale toimetamiseks.

5.2 Maakoda e-pood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

 

6. LEPINGUST TAGANEMINE, TOODETE TAGASTAMINE JA TAGASIMAKSED

6.1. Kliendil on õigus lepingust taganeda (tellimusest loobuda) 14 kalendripäeva jooksul tellimuse kättesaamisest arvates, täites selleks taganemise avalduse tüüpvormi (kättesaadav Maakoda veebikeskkonnas Lepingust taganemise avaldus.docx).

6.2. Taganemise avaldus ja tagastatavad tooted tuleb toimetada aadressile Järve 2-25, Roela, 46602. Toodete tagastamisega seonduvad kulud kannab klient.

6.3. Kliendil on õigus lepingust taganeda, kui tooted on kasutamata ja rikkumata, sh originaalpakendis. Soovitame kliendil kõik tooted, mida ta soovib tagastada, toimetada müüjani ühe korraga ja originaal-transpordipakendis.

6.4. Vastavalt võlaõigusseadusele ei kehti taganemisõigus toodetele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada.

6.5. Tagastamisele kuuluva toote seisukorra halvenemisel vastutab klient toote kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest juhul, kui ta on toodet kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peab klient käsitsema ja kasutama toodet üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha. Selle käigus tuleb tagada, et kauba ja selle pakendi seisukorda ei halvendataks. Kauba lubatust muul viisil kasutamiseks ja seeläbi kauba halvendamiseks peetakse seda, kui selle kauba eeldatav müügihind ei oleks samadel tingimustel müües enam sama müüja poolt müüdava samaväärse uue kaubaga, vaid madalam. Muuhulgas võidakse lubatust muul viisil kauba kasutamiseks pidada seda, kui klient on eemaldanud kaubaga tutvumisel selle küljes olevad esemed (nt kaitsekiled, etiketid), mis on kaubale paigutatud selle seisukorra kaitsmiseks, ning nende eemaldamise tulemusena ei ole selle kauba eeldatav müügihind samadel tingimustel müües enam sama müüja poolt müüdava samaväärse uue kaubaga, vaid madalam. .

6.6. Tagasimaksed, mida müüja teostab vastavalt käesolevatele tingimustele, tehakse 7 tööpäeva jooksul alates tellimuses kindlaks määratud üleandmise kuupäevast. Tagasimaksed tehakse kliendi samale arvelduskontole, millelt tellimuse eest tasuti.

6.6.1. Kui müüjal ei ole võimalik tellimust täita (kas osaliselt või täielikult), siis võtab müüja kliendiga ühendust ja pakub asendustooteid. Täitmata tellimuse maksumus tagastatakse 7 (seitsme) tööpäeva jooksul. Tagasimaksed tehakse kliendi samale arvelduskontole, millelt tellimuse eest tasuti.

6.7. Juhul, kui klient on lepingust taganenud, tagastab müüja kliendile tellimuse maksumuse koos kohaletoimetamise tasuga viivitamata, kuid mitte hiljem kui 7 kalendripäeva jooksul alates kliendi taganemisavalduse kättesaamisest. Müüja võib tagasimakse tegemisest keelduda seni, kuni klient on tooted tagastanud või esitanud tõendi, et ta on tooted tagasi saatnud.

7. PRETENSIOONIDE ESITAMINE JA VASTUTUS

7.1. Juhul, kui müüja oma kohustusi rikub, on kliendil õigus nõuda kohustuse täitmist, keelduda oma võlgnetava kohustuse täitmisest, nõuda kahju hüvitamist, hinna alandamist, rahalise kohustuse täitmisega viivitamisel viivist või taganeda lepingust.

7.2. Müüja vastutab ostetud toodetel ilmneva mittevastavuse eest 2 aasta jooksul alates toodete kliendile üleandmisest. Tarbijast kliendile kauba müümise korral eeldatakse, et ühe aasta jooksul kauba kliendile üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega. Klient kohustub müüjat teavitama toodete mittevastavusest hiljemalt 2 kuu jooksul selle avastamisest ehk esitama pretensiooni.

7.3. Mittenõuetekohaste toodete korral saab esitada pretensiooni e-posti teel aadressile info@maakoda.ee või Maakoda Grupp OÜ, Järve 2-25, Roela, 46602. Pretensioonis tuleb märkida kliendi nimi ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, tootel ilmnenud puudus ja puudust tõendav foto, esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav dokument. Müüja vastab kliendi kirjalikule või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis esitatud kaebusele samas vormis 15 päeva jooksul.

7.4. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohale toimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida müüjal ei olnud võimalik mõjutada.

7.5. Müüja ei vastuta tellitud kauba mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest.

7.6. Müüja ja kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametisse (Endla 10a, 10122 Tallinn, www.ttja.ee) ja tarbijavaidluste komisjoni (Endla 10A, 10122 Tallinn, https://www.komisjon.ee) vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks või Harju Maakohtusse. Lisaks on kõikidele klientidele avatud e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks Euroopa Liidu elektrooniline keskkond ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine) aadressil http://ec.europa.eu/odr.